Iti venim in ajutor cu…

FAQ

Mai jos veti regasi cateva dintre intrebarile adresate cel mai des de catre clienti, cat si raspunsul oficial FWP Racing Solutions

NU! Chip tuning-ul, daca este facut corect, nu afecteaza in nici un fel functionarea normala motorului. Unele componente, ca turbina, ambreiajul, cutia de viteze si planetarele sunt folosite la o capacitate mai mare decat cea folosita initial de fabricant, dar mult sub limita fizica a componentelor (cutie de viteze, ambreiaj, planetare) si mai putin sub limita pentru turbocompresor.

De multe ori ni se adreseaza aceasta intrebare. Raspunsul este simplu, nu oferim vise, in acelasi timp, nu oferim tuning de tip “fumigena” doar de dragul de a ne lauda cu 2 CP in plus pe anumita motorizare. Daca doriti asfel de tuning, nu puteti fi clientul nostru.

NU! Un motor cu resoftare Stage 1 nu are voie sa scoata mai mult fum dupa resoftare decat o facea inainte. In caz contrar este o problema de soft si tunerul ar trebui sa o rezolve din proprie initiativa!

NU! Intervalul de service nu are nici o legatura cu puterea motorului, drept dovada, atat motoarele de 100CP cat si cele de 300CP au 15.000 km sau 30.000 km interval de service recomandat de producator.

“Problema” pornirii “la cald” a masinilor din gama VAG echipate cu management Bosch EDC15P+ si EDC16 nu este legata de un “bug” de soft cum ar crede unii si cum multi tuneri de ocazie incearca sa intipareasca in mintea clientului, ci de o problema mecanica a masinii. Aceasta poate fi un acumulator care si-a pierdut din capacitate si nu mai are forta pentru a invarti suficient de repede motorul, fie electromotorul in sine nu mai reuseste sa aduca motorul la turatia necesara pornirii (pentru a “da drumul” injectiei la cald, motorul trebuie sa atinga o anumita turatie (Ex: 280rpm)).

Prin update de soft, aceasta problema este ascunsa definitiv si masina porneste si atunci cand motorul este cald, dar nu rezolva problema initiala: Acumulatorul sau Electromotorul, care pot ceda oricand, fara avertisment.